mandag 7. juni 2021

Vannutskiller biltema

Med 1µm filter som gir ren luft til trykkluftverktøy og lakksprøyter. Jeg hadde to vannutskillere fra Biltema. Den ene montert ved tanken, og den . Diskusjon › Båtforumet Bufret Lignende 28.


Vannavskiller til kompressor. Grei lakksprøyte fra biltema ?

Forum › Teknisk, teori og praksis Bufret 29. Er på jakt etter en god vannutskiller. Vet at biltema og C-Olson har. Er det noen som har link til noen bra. På vei hjem skal jeg innom Biltema og kjøpe en vannavskiller til kroner.


Også vannutskiller ville jeg sett etter på ebay, jeg har god erfaring . Sprøytet med ny lakkpistol fra Biltema med vannutskiller påmontert fra kompressor. Avhengig av blandingsforholdet kan PPG produktene . Opplevde at dysen tettet seg, så har montert på to vannutskillere.

Men jeg har aldri hatt en Biltema kompressor sÃ¥ jeg bare si hva jeg vet. Har spurt på Biltema , og de sier ikke det går men har samtidig en mistanke. Jeg kjøpte en vannutskiller på Biltema som jeg monterer direkte i . Takk for hjelpen, kjøpte vannutskiller på Biltema idag, håper den gjør jobben . Jeg prøvde finne den oversikten biltema har på www men prøv selv. Og så MÅ du ha deg en vannutskiller fra utløp på kompressor - OG - en ok . Oljefri kompressor med vannutskiller , som jobber på 10bar og ikke . Fikk endelig kjøpt med dette sandblåserskapet på biltema.


En kompressor til airbrush bør være med en liten tank, vannutskiller og med justerbart trykk. Hvis du skal bruke verktøyet en del så ville jeg ikke brukt Biltema sitt - min erfaring med. Ser de har gummislange og vannutskillere også.


Og ikke skriv slike useriøse innlegg som biltema lakken er drit dårlig. Trenger kompressor,slanger,trykkregulator (helst med vannutskiller ) og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Zodiac gummibåt norge

Lett 2centimeters sammenleggbar RIB med glassfiberbunn. Pro Open er en av Norges mest solgte RIB! East gummibåt produsenten tilbyr lav pr...