onsdag 9. juni 2021

Tappetårn øl

Her finner du tappetårn og kraner til din ølbrygging. Stort utvalg produkter til en god pris. Besøk vår nettbutikk i dag for en hyggelig handel!


Brewshop fører et stort utvalg innen fat og CO2-utstyr, herunder corneliusfat fra AEB, regulatorer fra Hiwi, tappekraner fra Intertap og Perlick, tappetårn , kegerator. Luksuriøs ølkjøler med tappekran.

Tappetårn til bruk for liters fat. Ved kjøp av fat eller mer lånes . Skal du servere hjemmebrygg på fest? Denne smarte, lille dingsen kjøler ned ølet ditt på stedet.


Bare plugg inn strøm og et corneliusfat med varmt øl , vent 4 . Eget ølutsalg på Vikersund! For dager siden - Profesjonelt tappetårn med kraner og integrert kjøling.

Med dette utstyret kan man ha ølfat med romtemperatur og få kaldt øl på tapp. Hei, Vurderer å skaffe meg et tappetårn med øl fra nedkjølte corneliusfat som skal stå i et kjøleskap. Nordic Beer Tap bruker Ultrasonic teknologi som gir ølet den . Jeg har en liten bod i forbindelse med. Vi har nå Øl tappetårn selges fra Finn. Det å brygge sitt øl er skikkelig gøy!


Herlig å kunne gi vekk øl til venner og familie når de gir gode tilbakemeldinger. Selve bryggingen er i stor . Når det er skumregulering på kranen så kan en ha betydelig mer kullsyre i ølet uten at det . Jeg var i Tysklan Chiectec lager kabinetter – og på deres stand stod det montert en tappekran i et kabinett. Siden den gang har jeg vært . Hagefest, bryllup, grillparty, 50. Det er også mulig å få kjøpt ølfat (BORG) igjennom Skjeberg øllag drift. På Grünerløkka Brygghus kan du nå få servert kraftige øl på riktig temperatur.


Stigerør til 19L Corneliusfat ( øl ut).

Mat og drikke: Jeg vurderer å anskaffe meg en tappekran for. Slik jeg har forstått det kan man bygge om et gammelt kjøleskap til et helt vanlig tappetårn for øl. Vanlige ølkraner tillater 8-øl i minuttet, mens Bottoms Up har vært oppe.


Praha: Der hadde de tappetårn på hvert bord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Zodiac gummibåt norge

Lett 2centimeters sammenleggbar RIB med glassfiberbunn. Pro Open er en av Norges mest solgte RIB! East gummibåt produsenten tilbyr lav pr...