onsdag 6. januar 2021

Slangevarmer med pumpe

Monterte slangevarmer med sirkulasjonspumpe, men ingen virkning i. Defa vann( slange)varmer på trilling. Varme batteriene via vannkretsen? Flere resultater fra elbilforum.


Bufret Lignende Slangevarmer.

Produkttyp: Defa slangevarmer. På lager (1-arbeidsdager leveringstid til butikk). Denne varen har vi fått inn på lager igjen. Den monteres ved at man kutter en av vannslangene til . Slangemontering med termostat:DEFA nummerserie fra 4til 4og er en undergruppe av 400-serien. Eks mva: kr 79Inkl mva kr 9975.


Hos traktorspesialisten Økonomi-deler finner du alt du trenger av traktordeler, reservedeler, hydraulikk og tilbehør til din traktor.

Jeg har kjøpt meg en slangevarmer med sirkulasjonspumpe på. Eg monterte Defa slangevarmer (uten sirk. pumpe ) på min defender 300TDI for eit par dager sidan. Fulgte monteringsanvisningen og satte d. Det er ikke nødvendig med el- pumpe , men dersom bilens vifte skal . Nå har jeg fått mange versjoner av Defa, om hvor slangevarmeren plasseres.


Samt at de er usikre på om jeg må ha en ekstra pumpe for . Pluss at Den varmeren jeg har kjøpt nå har sirkulasjons pumpe. Så jeg kan ikke skjønne at det skal skade . Jeg har en slangevarmer montert på min TEA2 er vel på ca 500w. Skal ta inn en pumpe nå med ferdig adapter på, så får jeg se . Det går og an og få en sirkulasjons pumpe. Ja fra meg,siden det er en gammel traktor,og slangevarmer blir enkelt og rimelig på . Beste plassering for slangevarmer er vel på nedre radiatorslange hvis den er uten pumpe.


Diameter på varmerens flens mm. Så lurer jeg på hvilken slange den skal monteres på og hvor denne .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Zodiac gummibåt norge

Lett 2centimeters sammenleggbar RIB med glassfiberbunn. Pro Open er en av Norges mest solgte RIB! East gummibåt produsenten tilbyr lav pr...