mandag 7. desember 2020

The well anmeldelse

The Well , Kolbotn: Se anmeldelser fra reisende, artikler, bilder og gode tilbud for The Well i Kolbotn, Norge på TripAdvisor. Spasenteret The Well er et hermetisk lukket ideologisk fengsel. Da jeg hørte rykter om at Stein Erik Hagen hadde åpnet et ellevilt luksusspa, var jeg ikke sen om å dra for å sjekke ut The Well.


Nye The Well er en gigantisk spa-temapark på Kolbotn. Men her må du være naken for å bruke mange av attraksjonene!

This place is very clean and kept very well ! They have good good customer service! This three level Spa facility has the best saunas, steam . Men selv om The Well imponerte på bassenger, grotter, boblebad og. Les min anmeldelse om Nordens største spa-opplevelse her. The Well på Kolbotn er Nordens største spa og velværeparadis for oss voksne.


Bare minutter fra Oslo var dette mye nærmere enn jeg hadde . The Well ligger bare minutter unna Oslo, og dermed liiitt lenger unna.

Det fineste med The Well er kanskje mobilforbudet, så her låste jeg rett og. Südøst, synd de ikke presterte bedre i anmeldelsen. Jeg og en venninne dro på husmorspa på The Well , eller daycation som.


Oppholdet var sponset av svigers, så anmeldelsen er som alle mine . Da har også jeg vært på The Well. Det største og suverent beste spaanlegg jeg har vært på. Var der i over timer og . Det våte element: The Well er et forbløffende stort og omfangsrikt anlegg.


Begge foto: Glenn Rokeberg. The Well : The nude experience - See 2traveler reviews, candid photos, and great deals for Kolbotn, Norway, at TripAdvisor. Det nevnes i en anmeldelse at det er lite.


Check out , plus see 2reviews, articles, and photos of The Well on . Tok sjansen og tok med meg min . Basert på 2anmeldelser fra reisende. Sliten etter julens eksesser? Lå det gavekort til The Well under treet?


På det storslåtte badeanlegget på Kolbotn finner du overalt førsteklasses pleie og velvære.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Zodiac gummibåt norge

Lett 2centimeters sammenleggbar RIB med glassfiberbunn. Pro Open er en av Norges mest solgte RIB! East gummibåt produsenten tilbyr lav pr...