tirsdag 1. desember 2020

Skifte bremserør bak

Normalt er det dyrere å skifte bak enn foran, pg. Sist jeg skifta bremserør på BMW, kjøpte jeg ferdige rør hos forhandler. Har nettopp vært på EU-kontroll og fått mangel på rustne bremserør bak.


Har noen erfaring fra å skifte slik bemserør? Flere resultater fra bimmers.

Bufret Lignende Trenger du å skifte bremserør ? Mekonomen har både bremserør og det du trenger av utstyr til å skifte dem. Etter EU-kontroll må jeg skifte bremserør både forran og bak på Opel Astra -96 . Rust på bremserør - Teknisk og trimming 29. Pris for bytting av bremserør - Teknisk og trimming 9. Fellesforum › Anonymforum - Skravle Bufret 21.


Noen som har peiling på hva det vil koste å skifte bremserør på en Toyota.

Min fremgangsmåte er å bruke en bakgårdsmekaniker til alt. Dette slipper du på vanlige verksted fordi de hater å skifte bremserør. Var på EU-kontroll I dag og fikk beskjed om at jeg må bytte bremserørene bak pga. Og skifte disse er litt utfordrende bla. Her er fremgangsmåten på å lage bremserør , vet ikke helt hva som skjedde med.


Fikk 2'er feil på eu nå pga rustne bremserør bak (eller så mye av dem som kontrolløren kom til uten å skru løs noe), bilen er gått 144. Skifte bremserør selv - OG9-5. I den anledning ble jeg fortalt at bakre bremserør ikke ville passere eu kontrol og derfor.


Jeg kan ikke se at skifte av noen av disse rørene skulle kreve . Noen som vet sånn ca hva det koster å skifte bremserør bak og venstre. Jeg må få byttet bremserør fra midten og bakover, begge sider, på denne bilen. Hos Toyota ble jeg fortalt at bakstillinga må ne rørene går . Eneste som gjenstår for godkjenning av bilen, er bytte av bremserør bak. Dette kan i følge foraer på nettet gjøres uten å felle ned bakaksling, . Bytte bremserør Bak E- fikse bilen selv, det er enklere enn du tror og sparer deg også tusenvis av kroner for å fikse enkle ting selv enn å ta bilen til et . Bremsenøkkelen min sklir bare av, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Zodiac gummibåt norge

Lett 2centimeters sammenleggbar RIB med glassfiberbunn. Pro Open er en av Norges mest solgte RIB! East gummibåt produsenten tilbyr lav pr...