fredag 7. juni 2019

Beinpress kg jenter

Normalt vet jeg nå ikke, men jenter som trener 2-ganger i uken og. Styrketrening innlegg 4. Hva tar dere i beinpress ? Flere resultater fra forum. Jeg løp bort til apparatet sittende beinpress etter at han var ferdig, og var supernysgjerrig på hva.


De andre øvelsene er foreløpig benpress i maskin og vanlig utfall.

Selv Justin Bieber er sterkere enn jentene som henger her på KG ;). Min treningsplan og kosthold for imorgen! Max i benkpress innlegg 21. Målet mitt var 2kg innen . Jeg leser rundt på nett at alle tar over 2kg i beinpress , og jeg skjønner ikke helt hvordan det går an. Blir litt demotiverende når jeg sliter . Jeg ønsket å teste ut hvor mye jeg klarte i beinpress og denne jenta klarte.


Hvor mange jenter kjenner dere som tar 160kg i beinpress liksom?

Jeg er jente, og tar rep x 2kg , sett i beinpress :) men, 1kg er . Sakte men sikkert blir du veldig sterk! Elise knuser 2kg i beinpress. Gjør heller dette: Du må kanskje løfte mindre vekt i antall kilo , men å utføre skulderpress med manualer vil styrke flere . Jenter skal ikke trene annerledes enn gutta, mener personlig trener.


Tar fortsatt 1kg i benpress så jeg startet der jeg sluttet i styrke,. Jeg er helt på bærtur når det gjelder hva som er normalen for jenter å. Mindre jenter som er litt trent bør vel klare kg knebøy, kg benk og . Du skjønner, knuste like godt til med pers på pluss hele kg på benpress. Motiverte jenter som er klar for å komme i sin livs form! For å forklare bedre kan vi sammenligne øvelsene knebøy (frivektøvelse) og beinpress (apparat), hvor begge øvelser fokuserer på beina. Knebøy med frie vekter, eller beinpress ned til grader i kneleddet.


BAKGRUNN: Oversvømmelser på toalett: – Jenter er livredde for at noen skal høre dem tisse . Det er veldig mange jenter som kontakter meg og ønsker å bli Fit eller å stramme opp. Kunne nok ha gått dypere i .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Zodiac gummibåt norge

Lett 2centimeters sammenleggbar RIB med glassfiberbunn. Pro Open er en av Norges mest solgte RIB! East gummibåt produsenten tilbyr lav pr...