torsdag 2. mai 2019

Pumpe sykkeldekk

Siden den gamle sykkelen min hadde vanlig sykkelventil er det også dette min gamle pumpe har. Tilstrekkelig med COpumpe ? Hvordan pumpe jeg gjøre opp et sykkeldekk med presta ventil? Hvordan-pumpe-jeg-gjore-opp-et-sykkeldekk-med-presta-ventil. Pumping opp din sykkelen dekkene er den enkleste og viktigste delen av sykkel vedlikehold.


Eg har ein gammal DBS kilimanjarosykkel som eg syns eg ikkje får pumpa skikkeleg opp med sånn handpumpe.

Oppblåsing dine sykkeldekk er en enkel og smertefri oppgave, så lenge du vet hvilke. Identifiser ventil type med metodene nedenfor og pumpe tilsvarende. Problemet er at jeg ikke får pumpet opp noe godt med noen pumpe. Pump opp til anvist lufttrykk. Er du en av dem som med sporty innstilling har dratt fram sykkelen for våren?


Sykkelpumpe med grepvennlige håndtak, aluminiumsylinder og lettlest trykkmåler. Presta-ventilen til dine sykkeldekk. Er du bare på jevn asfalt, kan du pumpe dekket ordentlig hardt og glede deg over minimal rullemotstand.

Da må du også tåle minimal komfort . Når slangen er pumpet til bristepunktet, kan selv det minste trykk fra en stein føre til punktering. Ved for lite luft kan dekket skades. Håpløs pumpe som ikke gir noe som helst luft.


Bilde av pumping av sykkeldekk. Gasser, væsker og faste stoffer. Den nye pumpen med lufttrykkmåler løser luftproblemene, på bildekk og sykkeldekk og flate fotballer, og det er det mange som har god nytte av nå på våren. Det er fort gjort, og prosedyren er den samme for alle typer sykkeldekk med slange. Lær hvordan man reparerer eller bytter et punktert sykkeldekk.


BALLpumpe vettø, du må skaffe deg en sykkelpumpe, for den nålen på ballpumpa treffer da den . Sykkeldekk kan punktere på mange flere måter. Utbygginga inkluderer Trondheims første . For deg som ikke vil kjøpe en kompressor, men likevel vil pumpe dekk raskt! Kraftig fotpumpe med doble luftsylindere gjør at pumping av alt fra . Men så er det nå en gang slik, at en sykkelpumpe skal pumpe et sykkeldekk , og om du er typen som ikke irriterer deg over at pumpen ikke har .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Zodiac gummibåt norge

Lett 2centimeters sammenleggbar RIB med glassfiberbunn. Pro Open er en av Norges mest solgte RIB! East gummibåt produsenten tilbyr lav pr...