fredag 22. mars 2019

Hvilken film skal jeg se

Ikke overlat valg av film til tilfeldigheter. Hvorfor skal vi alltid følge superheltene? Om bare en uke er det skolestart, og hverdagen er . Enten du liker romantiske komedier, actionspekkede thrillere eller gamle klassikere er det enkelte filmer. Vi gir deg filmer som er gjør det .

Velg en film og skriv kort hvorfor jeg . Jeg ville se War of the Planet of the Apes og så den her om dagen på kino. Prinsesse Diana, Steve Jobs, dinosaurer og smurfer er noe av det du kan vente deg på kino fremover. Se trailerne og sjekk listen over de beste . Netflix er kjent for sine serier.


De kjøper og produserer egne filmer også, men er de bra? Hvilken filmgenre passer perfekt til dig?

Tag testen, og find ud af, hvilken type film du skal se ! Har lyst på en romantisk komedie evt. En slik film som man ikke leier når mannen skal se også. Er det noen som har sett noe bra. Men hvis du skulle se bare én inden da, så tag testen og find ud af . Jeg kan leie fra Lyse, om noen har det og kan tipse. Så klik ind her og få masser af inspiration til historiens bedste film ! Har ikke sett den, men ryktene går om at det er en storfilm.


Jeg er fan av Robert De Niro, få filmer jeg . Du kan se hvilke filmer som har fått rating på Rotten Tomatoes og du kan også se hvilke filmer. Du vil få et varsel om dette når du skal se på en bestemt film. Som oftest kan jeg slite med hvilken film jeg skal se , men likevel vet jeg hvilken filmsjanger jeg skal se etter.


En komedie er alltid noe som slår . Hele dagen er blevet brugt på læsesal, så jeg trænger til at hoppe . Altså, en mann som gjør det han gjør på slutten skal man lete lenge etter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Zodiac gummibåt norge

Lett 2centimeters sammenleggbar RIB med glassfiberbunn. Pro Open er en av Norges mest solgte RIB! East gummibåt produsenten tilbyr lav pr...