fredag 20. april 2018

Lysmansjetter nille

Dekorative lysmansjetter med perler. Velkommen hjem til høsthygge! Bruk aldri brennbare lysestaker eller brennbare lysmansjetter. Jeg forbinder lysmansjetter med Nille.


Nille Ålesund Kremmergården fra , Møre og Romsdal.

Ser du etter ◴ åpningstidene til Nille ? Med disse lysene og lysmansjetter. Nille -gjengen sitter samlet på restaurant etter noen av de tøffeste slagene i. De hadde ikke konfektformer på OBS! Maxi, Rustikk, Standard Tilbehør Lys, Lysmansjetter Utelys Duftlys, . Da ønsker vi advent velkommen!


Adventstake laget av dekketallerken, dekorstener,. Kandelaber fra - Nille 18-.

Lagt inn av Einar -Aleksander. Boksene kjøpte jeg på - nille til 5-. Blomstene kommer fra gamle lysmansjetter jeg kjøpte på loppemarked. Noen som vet hvor på Askøy de har sånt noe, Nille kanskje ? Igjen, den samme tapeten som på. Hjertet er laga av streng med pynt av perler som er kjøpt på nille som lysmansjetter :) Ha ei god helg.


Stemplet med hobbystempel og pyntet med sølvdekor fra Nille. Alle blomstene jeg har brukt på disse kortene er fra lysmansjetter funnet på . I tillegg på disse hadde jeg lysmansjetter fra Bogleder og de pyntet . Filt som du har klipt til, limes fast. Dårlig bilde dette også, bør visst få meg et bedre kamera.


Stor sølvblomst fra Nille ( lysmansjett ). Skiltet er kuttet ut med dies fra Spellbinders - Large Labels. Så kom jeg på at jeg hadde en svær snelle med strikk . Den er pyntet helt enkelt med et hjerte laget av et par lysmansjetter ,. Jeg er kjempefornøyd med lampa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Zodiac gummibåt norge

Lett 2centimeters sammenleggbar RIB med glassfiberbunn. Pro Open er en av Norges mest solgte RIB! East gummibåt produsenten tilbyr lav pr...