tirsdag 25. april 2017

Panasonic varmepumpe timer blinker

I dag oppdaget jeg at varmepumpa hadde stoppet med et gult blinkende timer -lys. Når jeg søker på nett så finner jeg at . Her finner du svar på ofte stilte spørsmål om varmepumper og luft-vann varmepumper. Strømindikatoren blinker under denne operasjonen.


Har et spm ang denne varmepumpen. Panasonic Flagship varmepumpe er.

Hvordan måle effekten fra din varmepumpe. Varmepumpen fungerer ikke (ingen lys på innedel) 1. Det er ingen tilgjengelig beskrivelse av dette resultatet på grunn av nettstedets robots. Det tar da vanligvis mellom - 15 . Dette er en indikasjon på at timer. Nå skrudde jeg den på grader Heat og den står bare og blinker , men så er det varmt her inne også da,.


Om timer LED blinkar på innedel er det registrert ein feilkode. Timer - lyset blinker og jeg får opp følgende feilmeldinger: H-1115 . If Timer LED is blinking , there is an abnormality operation occurs.

Error Code will not display (no Timer LED blinking ) but store in EEPROM. Malfunction Decision Conditions. During heating operation, the temperature detected . Kontakt alltid din leverandør. Blinker TIMER lampen når timer funksjonen er aktiv . Hva betyr det når et rødt standby-lys på TV-en blinker ? Den blinker på timer etter en stund og da må jeg skru.


Mange varmepumper , inklidert min Phanasonic har en varmekabel liggende rundt ribbene. Er det ingen lysdioder som blinker på innedelen? Anlægget stopper, og timerindikatoren blinker. Brug fjernbetjeningen til at hente fejlkoden. AirPatrol er en varmepumpekontroller som man styrer med.


PANASONIC TROUBLE SHOOTING GUIDE.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Zodiac gummibåt norge

Lett 2centimeters sammenleggbar RIB med glassfiberbunn. Pro Open er en av Norges mest solgte RIB! East gummibåt produsenten tilbyr lav pr...